torsdag 17 maj 2012

V20
Denna vecka har jag fortsatt med att bygga hus för att sen sjösätta på olika platser runtom i Göteborg. När jag gjorde detta landade jag bra i arbetet som fortfarande känns väldigt bra. Jag var både i skogen och vid havet med mina hus och har sen några dagar tillbaks planer på att sända upp några hus med risballong i himlen. Anledningen till detta var att jag ville se vad som hände när jag inte var den som planerade vart husen skulle landa någonstans.
Jag håller för tillfället på att tillverka rislampor och hus som är tillräckligt lätta för att flyga. En värdig utmaning!

Nu går också arbetet in i slutspurten vilket känns både tråkigt och kul. Därför har jag också sen handledningen denna vecka skissat på hur jag skall presentera mitt projekt. Att slutföra inför redovisningen är också vad jag kommer att arbeta med denna vecka som fort jag sänt iväg några hus upp i skyn.
Jag är nöjd med hur jag disponerat min tid denna vecka och att jag kom ut ur min surmulna trotsperiod som ny förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar