torsdag 17 maj 2012

Behind the scenes
Igår sjösatte jag fler av mina hus, först kröp jag runt i myrmark och skog sen ålade jag runt på bryggor och klippor nere vid havet. Det sista var lite läskigt måste jag tillägga, jag är nog mer av en insjö-tjej.

Förutom dessa platser besökte jag även Järntorget där jag sjösatte ett av mina hus i fontänen.
picasion
Jag vill inte visa alla bilder från gårdagen, då de förmodligen kommer vara en del av min presentation, men jag vill ändå säga att jag nog gillar bilderna med ett mer urbant tema mest, då jag upplever att det är mer liv i dem. När man sätter dem bredvid de jag tog i skogen så ser de från skogen lite tama ut, men jag gillar ändå kontrasten. Den säger något och fungerar som en brygga mellan mina olika "jag" som jag berättat om på handledningen (och här på bloggen, om än bara lite grann) a=""> Det där kluvna och lite vemodiga i att inte riktigt höra hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar