lördag 27 december 2014

Polletten trillade äntligen ner

Som rubriken skvallrar om så har det under "julledigheten" trillat ner en pollett i fråga om vad jag skall presentera för något, gestaltningsmässigt alltså. Konstigt nog var jag inte alltför stressad över det men det känns likväl för jädra skönt att äntligen ha kommit dit. Och det skedde via uppsatsen. Ge och ta, sådär.
Jag vill inte avslöja alltför mycket men jag har bestämt mig för att arbeta med ljud. Det är en tanke som blaskat med vid sidan av under hela arbetet men som inte fått utrymme eller passat in förs nu. Stay tuned! Tills vidare fortsätter skriveriet. Har fokus på annat håll så det är svårt att fokusera men det går i varje fall sakta men säkert framåt så jag hoppas kunna få ihop något.

(Hoppas det går bra för er andra och att ni hade en välbehövligt ledighet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar