tisdag 13 maj 2014

Känner mig oinspirerad

När det gäller skrivandet alltså. Jag har kört fast lite grann tror jag. Mest för att jag inte riktigt vet vilken väg jag vill gå med gestaltningen. Känner kanske att den styr mitt skrivande lite för mycket vilket gör att jag känner mig lite hämmad. Har suttit och tragglat i flera dagar med samma sjok av text, flyttat upp textstycken hit eller dit för att sen flytta dem nån annanstans. Det känns verkligen inte som att jag tar mig framåt i den takt jag hade önskat eller som att texten tar mig någonstans. Jag är inte heller riktigt klar över vad jag ska skriva under teoridelen, då jag inte helt klart är med på vad jag har för teoretisk utgångspunkt.
Känner inte heller riktigt att jag kan formulera mig klart och tydligt med vad det är jag är förvirrad över eller så. Och imorgon ska jag skriva en självvärdering över skrivandet också eftersom jag valt att inte ha någon handledning denna vecka för att jag känner att jag bara behöver gå helt upp och in i skrivandet för att bara befinna mig där. Tänkte därför det vore bra att skriva av mig lite blaha blöööh på bloggen så att handledaren slipper ta det då. I skrivande stund är jag opeppad men hoppfull att peppen kommer tillbaks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar