torsdag 10 maj 2012

Ser över mitt material
Som rubriken avslöjar så ser jag idag över mitt material för att på sätt se vad jag kan tänkas hitta på med det. Efter förra handledningen så föreslog Fredric att jag skulle se vad som händer när jag sätter mitt tejpbolls-vredesutbrottselände till "hus" bredvid mina små puttinuttiga välarbetade hus från min stopmotionfilm.

Vad händer när de två möts? Det ilskna okontrollerade vs. det gulliga kontrollerade.
Vad jag då undrar över är ifall man i det kan se en progression i mitt arbete?
Har jag försökt ta steget framåt från det lilla putinuttgulliga men hamnat där ändå?

Jag måste ju, om jag skall fortsätta på det här spåret, ta arbetet till nästa nivå, så att man kan se en progression men också för att jag för mig själv skall känna att jag utvecklats. Trixigt!

Efter föra handledningen fick jag ändå en ide utifrån det Fredric sa om att sammanföra de båda, så idag skall jag som sagt se över och arbeta med mitt material och se om min ide är gångbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar