måndag 21 maj 2012

Slutspurten
Jag har fått tänka om vad gäller ballongbygget, det blev alldeles för stort och såg inte alls sådär graciöst och tjusigt ut som jag hade fantiserat om i mitt huvud. Så idag ska jag försöka konstruera en mindre ballong som fortfarande orkar bära ett hus. Jag vill inte gärna köpa en ballong för det känns lite som att fuska då jag gärna gör saker själv och speciellt en sådan enkel sak som en risballong.

Och eftersom att detta också är slutspurtsveckan så har jag gjort en tidsplanering att följa för att på bästa sätt disponera den sista tiden. Det blir en övning inför kommande läraryrke då man bör vara duktig på tidsdisponering och planering.

Jag ska denna vecka välja ut ett antal bilder ur min fotoserie, printa ut, rama in och sammanställa. Förutom det ska jag skriva klart min text om att återvända och eventuellt läsa in den.
I helgen köpte jag ramar, det fick dock bli de billigaste, jag ville egentligen ha en annan lite grövre sort men tajt studentbudget tillät inte såna big spender fasoner. Jag får helt enkelt hoppas på att mitt arbete trots den billiga ramen inte ser billigt och dåligt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar