fredag 9 september 2011

REDOVISNING
Idag hade vi redovisning av projektet och typiskt nog hade jag feber och mådde inte alls bra. Det var kanske också därför som jag fick tunghäfta när jag skulle berätta om mitt projekt. Jag vet inte vad jag sa eller om någon fattade vad jag hade gjort. En tjej i klassen sa att hon hade sett en av affischerna på ett elskåp och att hon hade uppskattat den, det kändes jättekul! Det var också jättekul att se vad alla andra i klassen hade gjort och hur de hade tolkat uppgiften.

Från redovisningen fick vi med oss frågan om vi känt att vi utmanat oss själva med uppgiften. Och vad gäller mig så känner jag kanske inte direkt att jag utmanat mig själv i själva utförandet utan kanske mer i processen mellan tanke och handling. Och som jag nämnde i förra inlägget så tyckte jag det var en bra spark i ändan att kliva ur sin bekvämlighetszon. Vi fick också frågan om hur kan man gå vidare, och det är inget som jag kan komma med något svar på just nu för det måste jag fnula litte på först.

Nu ska jag dra på mig mjukisdress, dricka te och kurera mig inför måndagens utomhusäventyr i Hammarkullen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar