måndag 15 april 2013

Två blir en

Igår var jag i ateljen i några timmar å byggde, det är snigelgöra och man ser liksom inte vad som hänt sen en börjat om en inte tittar på bilder sen innan. Därför kommer det kanske upp en hel del underprocessenbilder här.
Jag behöver lära mig det där med tålamod, vill gärna se resultat snabbt men när en gör något sånt här är det inget en kan förvänta sig bara sådär. Nyttig lärdom jag hoppas få ut av byggandet.

Behöver snart åka till affären och köpa fler grillpinnar. Personen i kassan titta lite konstigt på mig sist när jag bara köpte sexhundra grillpinnar. Hehe..

Kan också meddela att jag nu förutom diverse brännsår på fingrarna nu också lyckats brännmärka mig med limpistolen på överläppen. Typiskt och jättedumt.

Här kommer bild från gårdagens byggande, där jag monterade ihop två av de tre konstruktionerna jag byggt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar