onsdag 6 mars 2013

Jaha, då var vi där igen
Nu befinner jag mig i det där jävligt irriterande stadiet mellan idé(er) och slutsats, alltså hur jag skall ta mig vidare. Sätta ner foten. Det där stadiet som alla viktiga säger är utvecklande, drivande och bra för en, och de har väl egentligen rätt men det är inte så lätt att tänka så när en är mitt uppe it.

Nä, det är mest frustrerande faktiskt. Motstånd.

Den här gången har jag många ingångar men inte en aning om hur jag ska knyta ihop dem. Det här med att ha flera bollar i luften samtidigt kanske inte var något för mig. En blir ju lite knäpp av att försöka hålla de olika bollarna isär, och den ena blir inte färdig för en sitter där och tänker på den andra när en borde tänka på den tredje. Ja ni fattar.

Det blir lite; hoppsan nu hade jag visst klippt en stop-motionfilm helt plötsligt och nämen oj, nu byggde jag en hinderbana i lägenheten å så vidare å så vidare...

Hursom, det här är väl vad Tim Gunn skulle kalla ett "make it work - moment", och nog banne mig ska  det work asså! (peptalk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar