tisdag 2 oktober 2012

Tankekarta
Nu har jag varit ute på upptäcktsfärd igen, dock är vädret så nedslående och oinspirerande. Och jag möter inte många människor när jag är ute, vilket är lite trist då det pratats om att inte bara ta utan också ge tillbaka till området under kursens gång, jag hade hoppats på att det skulle hända något i mötet med människor.

Kursen har som bekant inget tema, däremot en geografisk begränsning. Så det första jag tänker är att gå utanför det där svarta strecket (kanske en kvarleva från sommarens brytande av regler), sen tänker jag på att jag vill ha en papperskarta i handen för att enklare förstå vart jag är i förhållande till allting.

Nu har jag upplevt platser fysiskt men känner fortfarande nada! Så istället tar jag den gamle vännen tankekartan till hjälp för att se om det tar mig vidare.

På återseende!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar