måndag 23 juli 2012

Slutspurtar för fullt
I veckan skall det redovisas på den ena kursen, detta innebär en slutspurt som pågår för fullt. Jag redigerar foton, skriver processbeskrivning (vad,hur och varför) samt samlar tankarna inför presentationen. Min redovisning kommer ske på kvällen utomhus när mörkret fallit. Gruppen skall besöka en plats där jag arbetat för att få en känsla för skalan och förhoppningsvis se en av mina vävar live på plats. Sen kommer vi på plats att ha en, förhoppningsvis, fruktsam diskussion om projektet. Och som alltid upplever jag en viss lättnad (ni vet när man arbetat så intensivt med något en period och sen blir klar) men samtidigt en viss ledsamhet över att kursen är slut.

Jag har varit lite kluven till hur mycket jag skall blogga om mitt projekt här på bloggen då det är en olaglig handling, och för att jag förmodligen kommer att fortsätta med projektet i en eller annan form längre fram, men har nu bestämt mig för att göra det fullt ut efter själva redovisningstillfället. Så tills dess, i några dagar till, får ni snällt hålla ut och jag hoppas att ni förstår detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar