tisdag 22 maj 2012

Låt oss aldrig tala om det igen
Jag höll alldeles nyss nästan på att elda ner mitt hem (obs: inte ett skämt), jag testade min ballong med en enligt instruktionen säker eldkälla. De försäkrade men jag hade ändå min skepsis.

Lått oss säga att jag borde ha gått på magkänslan och istället kommit ihåg att jag ju egentligen är rätt rädd för eld och att när det gäller att "leka" med den så kommer säkerheten först (jag riktigt hör pappa brandmans manande ord..). Det är alltså inte ett tillfälle att säga "jag vill bygga en egen ballong, jag vill inte fuska". Lyckligtvis har pappa lärt mig hur man kväver en eld..

Lägenheten luktar grillfest och jag borde inte ha varit så korkad! Det enda som finns kvar är några bitar ståltråd och komiskt(?) nog mitt hus (som iofs är platt numer). Försöker stå för mitt misslyckande, men jag skäms mest.
Lesson learned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar