tisdag 4 oktober 2011

SYNOPSIS
Efter en skön skogspromenad och bollning av idéer tillsammans med Sanna har jag nu ÄNTLIGEN satt tåget i rullning och fått peppen tillbaka.

Som det ser ut nu så är tanken att jag ska göra en film, så idag har jag gjort en synopsis till denna, skrivit ner vad som skall fixas tills jag får mitt stativ i posten och kan börja filma samt gjort en inköpslista (se bild) på viktiga ting till genomförandet av filmen. Jag har gjort lite film för ungefär hundra år sen på teknik som idag är ungefär lika föråldrad men jag hoppas att det tillsammans med final cut genomgångarna vi hade tillsammans med Katarina Nitsch på Örebro Konstskola för längesen skall hjälpa mig i alla fall lite på vägen.

Jag kan!

Vi får se hur det går, håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar